plingeling

Hej och hopp. Jag är hemma från skolan idag men trots min sjukdom så känner jag att jag verkligen måste hitta på nåt busigt (jag tror att det är den busiga Amelie-musiken som får mig att bli så spattig). Jag har ju som en hel hög med gamla kläder som skulle behöva sig en omgång, så jag har nog tänkt ge dem ett och annat idag hihi. Sen så får vi se om det blir något annat jag kan ta och hitta på. Om jag har tid kanske äntligen fixa nåt snyggt med bloggen... Aja, skriver säkert mer sen, adjö.


image85
Stéphanie Sokolinski även kallad Soko. En fett ball tjej.

Kommentarer
Postat av: Ma

asså varför uppe så tidigt om du ska va hemma mongo :D

2008-04-21 @ 15:25:48
URL: http://emaemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0