pin k

Spana in headern brorsan.

Solen som skinit på oss i nästan en hel vecka nu, har gått och gömt sig bakom molnen. Hmm, det känns inge bra. Men en positiv grej är att då kanske jag har chans på familjens hur-länge-kommer-snön-ligga-kvar-på-gräsplätten-tävling. Den går som ut på att jag, pappa och Clara ska tippa på när snön smält bort från den lilla plätten utanför vår envåningslägenhet. Vinnaren blir bjuden på mjukglass hehe (ooooh big-prize i potten!). Pappa har då redan loosat, som gissade på den 20e (hans födelsedag). Men både jag och Clara är fortfarande kvar i tävlingen (eftersom sommarn verkar ta en jedrans lång tid på sig att flytta upp hit). Hon snodde tyvärr 28e mars (jag och Pers 1-och-ett-halvt-år-dag hihi, varför fick inte jag den?), så jag tog 5e maj ist. Så ja, nu kanske det lutar lite åt mitt håll hehehe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0