on the other - side

Två matte NP bortgjorda idag, pust pust, men det känns iaf som om det gick finnemang! Sen så åts det kulglass efter skolan, helt och hållet underbart. Men Per<3 är sjuk igen. Det är inte underbart och jag tror att jag är boven bakom det hela, jedrar anamma jag som vill va med dig nuuuuuu.

Men nu ska vi som ta och komma till en nyhet i bloggen. Jag tänkte som börja med att berätta lite om vad jag har på mig (ett steg närmare en modeblogg), men inte på bild som många kanske skulle kunna tro, utan med ord/text och formler (jag har nog NP kvar i hjärnan...). Så, dags att skrida till verket:

Ljusblå Cheapis
Blommigt linne med urringning på ryggen
Vit kofta
Svarta sockar
Old klocka från Kupis
Rosa nagellack<3

Sen ute så busa jag med det här:
Beiga golf/bowling-liknande skor
Svart skinnjacket
Svart halsduk (poncho hihi)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0