kiev lounge?

Alltså som några av er vet så är jag medlem av ett väldigt aktivt och seriöst band, Kiev Lounge. Eller så int. Ingen av de andra medlemmarna (alltså alla utom jag) verkar inte gillar att spela i band särskilt hårt, eller så har de bara insett att vi är värdelösa... Iallafall så kan man ju nästan säga att vi är på nedläggningsvägen (om vi inte redan är nedlaggda). Hur som helst så vill jag ändå spela i någe band. Alltså inte något seriöst eller så, ba en liten kul grej ! Som om du vill gänga med mig och starta någe så hör av dig =D
(mihi jag är ju som en liten nybörjare på det här med trummeriet och kan förutom de lite av det mesta)


image50
Kiev Lounge när vi var som mest balla, med bandtröjorna och allt... Synd tjejer att det skulle sluta så här.

Kommentarer
Postat av: Ma.B

ahhh serri vi måtse göra nånting åt detta...

2008-04-08 @ 20:35:33
URL: http://emaemi.blogg.se
Postat av: Hannab

nått måste göras....vi måste inse fakta, ta oss i kragarna, nypa varandra i armarna. Göra nått åt detta

2008-04-08 @ 23:32:52
Postat av: pipleksak

hej hopp! hittade precis hit från din apizanvändare.. nice:)

vad spelar/spelade ni för typ av musik?

2008-04-14 @ 22:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0