jag klappar mina händer och säger yeah

Äh jag softar med förkylningen. Lyssnar sönder alla de låtar med Clap your hands and say yeah! som jag har och ska snart se en av de finaste filmer som har gjorts genom tiderna: Amelie från Montmartre, eller Amelie Poulain som den egentligen heter (och som är mycket lättare att uttala hihi...). Jag har föressten solat lite och blivit lite röd om nosen, sen har jag också börjat lära mig att använda mammas klassiska uttryck "kult" som tydligen är en förkortning av kulturellt och ska alltså betyda typ "häftigt" "tufft" "coolt" haha. Ja mamma du är allt bra go du!

image80
Jag cyklade hem från Per vid sådär ett-tiden (jag var lite olydig mot min mor som sa att jag skulle vara hemma tolv). Min mobil var ny, Arctic Monkeys's Flourescent Adolescent dunkande i öronen samtidigt som jag försökte fånga sommarnattens ljusrosa himmel på bild (varför funkar det aldrig riktigt?). Lukten av blommor kändes svagt i den sådär varm-kalla luften. Helt underbart. Alltså den där svenska sommaren kan man verkligen aldrig få nog av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0