it was nice

Just ja nu glömde jag ju bralluskerna som jag liksom sydde om igår. Jisses, vem trodde att jag någonsin skulle sätta sig framför symaskinen? Inte jag iaf, men nu så trivs jag som fisken i vattnet och har planerat lite fler plagg som ska få sig en rejäl omgång under nålen hehe.
 
Ja dom där jeansen ja. Mitt enda par märkesjeans som införskaffade för sisådär tre år sedan (har tiden gått så fort?!) med lite halvt utsvängda ben och i en blå kulör blev till stuprör (jag trivs som bättre i såna). Inte nog med det så kom sprättkniven fram och gjorde sitt. Lite nöjd blev jag allt, men det här är allt jag vågar visa av dom haha...

image62
Ojojoj

Kommentarer
Postat av: Sossi

SHIEEET SÅ BALLA! :D
skolan nästa!!!!!!!

2008-04-15 @ 22:13:36
URL: http://susa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0