html

Veckans värsta dag idag, söndag. Jag har aldrig något att göra på söndagar och livet känns på något sätt bara allmänt deprimerande. En kul grej är att jag ska till min moder idag, vilket kommer resultera i Markus Krunegård's och Håkan H's nya album. Fint. Kvällen kommer nog också spenderas med MimoMansvalp, som hon så fint kallar sig, och kanske Emma. Också rätt fint. Sen så körde jag min fina lilla moped för första gången idag (i snöovädret?). Jättejättefint.

Ett litet tillägg i mitt lätt deprimerande söndags-inlägg är att jag liksom saknar den där Per. Varje dag faktiskt, när han inte är här (eller jag är hos honom hihi). Ett fint rimm det där. Så det är ju ett plus med att ha en pojkvän som heter Per, att man liksom kan komma på finurliga rimm som passar vilket humör man än är på.


Kommentarer
Postat av: Sossi

Hahah, mimomansvalp... sikken KNAAAS :)

2008-04-14 @ 17:33:11
URL: http://susa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0