hela världen är så ünderbar

Efter att stått och varit nära på döden av nerkyldhet på norrvalla, och efter en omskakande färd med min pojkvän som förare så fick jag äntligen sätta mig ned i den trygga miljön på Dallas - sallad baklänges, där jag förtärde en utomordentlig kebabtallrik med tillbehör, mumma.

Nu är jag iaf hemma och tänkte att offentliggöra mitt senaste beroende, som inte är mindre än Markus Krunegårds första singel som soloartist, Jag är en vampyr. En redit bra låt som jag gillar mer och mer för varje gång jag hör den (jag lär väl vara uppe i några hundra gånger nu typ). Jag ska tillochmed ställa väckarn på 6 för att jag inte ska missa när han ska prata och spela live i p3 imorrn bitti, du kanske också borde göra det? Eller kanske inte, det är nog bara jag som är så besatt. Här är videon iaf !




Här är visst också en akustisk version, fet fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0