first i thought you had it all

Kära Kanalskolan snart är det dags att lämna dig tillsammans med den bästa klassen någonsin, 9c. Krrrrr vad det kommer svida, med vad ska man göra åt saken? Jag får väl bara hoppas på att gymnasietiden ska göra vad gymnasietiders uppgift är (ge en minnen för livet, lära en hitta sig själv, lära en hitta människor man trivs med och helt enkelt ge en den bästa tiden i sitt liv). Men tyvärr tror jag det är omöjligt eftersom jag redan har upplevt allt det (haha känns det som iaf). Aja, saken jag skulle komma till var ju det här med den preliminära intagningen... Jag kom in på SPMJ!! Glad blev jag, men skulle jag inte byta till natur nudå? Jo jag tror minnsann det. Det måste nog bli natur. Jag är ju trots allt en riktigt fet tönt =D 


Kommentarer
Postat av: .

Ofta du? tönt? Du är ju ball?:O
Klart du ska gå media och journalistik! typ den roligaste gymnasielinjen! Men visst, slösa 3 år av ditt liv vid bänk och skrivbord med fysik och matteboken. Men vem vet, du kanske tycker att atomer, skalor, geometri, kromosomer osv. blandat i en fet röra är roligt :)

2008-04-15 @ 22:16:34
Postat av: Ma

Julia, jag vet lika bra som du, att vi två är två sanna töntar. Välj det du själv vill, lyssna inte på dom coola :$ haha eller gör som du vill min vän de blir nog bra hur som :D

2008-04-15 @ 22:22:52
URL: http://emaemi.blogg.se
Postat av: guesswho

vi är alla tre töntar och precis som emma säger, don't walk over to the dark side! Stanna på natur det är där vi geeks hör hemma!(A)

2008-04-16 @ 21:58:42
URL: http://sandyashwinder.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0