datawrite

Godermorgon/dag. VVD-dagen idag (Veckans Värsta Dag). På dagens att-göra-lista är det nog bara plugg och packning till Norge som gäller (men det lär nog ta hela dagen, så seg som jag är...). Men alltså resan till Norge har ju närmat sig med stormsteg, det bär ju av redan på tisdag-kväll! Då ska vi alltså åka buss ända ner till Dröback eller vad det nu kan tänkas heta (det ligger nära Oslo iaf). Nicelibajs.

Sen på måndag är det ju jag och Pers ett-och-ett-halvt-års-dag (vars tog tiden vägen älskling?). Wow, det är inte lite länge det! Det ska nog firas med bio eller nåt hehe. Ge oss en present eller någe, de skulle va kul. Vi önskar oss ljusblåa lite baggy jeans som är typ helt söndertrasade från Cheap Monday. Dom finns på Caliroots.com om du undra.


image95

När vi gick på skolgården en gång och en mystisk paparazzi fånga oss på bild.


Annars går min egentillverkade First Impressions of Earth på högvarv i CD-spelarn.

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså det blir ju uppladdningen med godis och kakor till tisdag"!!! :D

2008-04-27 @ 12:07:59
URL: http://emaemi.blogg.se
Postat av: Clara

Njaae.. så mycket pengar har jag ej. Men kanske varsin godis från mitt pris skulle kunna bjudas. Hehe :)

2008-04-27 @ 12:15:17
URL: http://lisettez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0